luni, 7 decembrie 2009

Paella

Reteta originala se face cu pui, iepure si sofran, dar eu nu le-am avut pe ultimele doua...iepurele fuge prea repede iar sofran (care de fapt tine loc de colorant) nu am gasit pe moment, am folosit boia de ardei.
Dar e suficient doar puiul...pe langa care ne mai trebuie orez, fasole verde taiata, sare, piper, boia. Se prepara in felul urmator: carnea de pui se prajeste in ulei incins..



Cand e gata se adauga fasolea si se mai lasa cateva minute.



Dupa care se adauga apa (sau supa) pana se acopera toate ingredientele, apoi o mana de orez. Se lasa totul la fiert la foc mediu fara sa se amestece deoarece se lipeste orezul si nu vrem asta. E gata cand s-a incorporat toata zeama.



Imi place lamaia aproape in orice fel de mancare, iar aici char s-a potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..