duminică, 3 ianuarie 2010

Porc dulce acrisor cu ceapa si taitei

Reteta dupa care m-am inspirat am vazut-o la televizor si era cu carne de vita insa eu am adaptat-o. Necesar: carne de porc fara grasime, ceapa, taitei gen Rolton sau de orez, sos de soia, sos dulce acrisor, ceva iute, sare.



Carnea se taie felii foarte subtiri (se va face pe plita incinsa doar cateva minute) si se lasa a marinat in sosurile amintite mai sus.



Intre timp se incinge bine plita, gratarul sau ce aveti si se adauga carnea impreuna cu sosul care ramane si care va capata o consistenta cleioasa la final. Tot acum se taie doua cepe mari si se adauga peste carne.



Se amesteca des si totul se face la foc iute. E gata cand a scazut sosul si s-a ingrosat ca la dulceata iar carnea e frageda.
Se mananca cald peste taiteii fierti in prealabil in apa cu sare. Taiteii de acest gen (eu cumpar supe instant Rolton doar pentru taitei ) necesita doar doua-trei minute de fierbere, nu se lipesc deloc si sunt foarte interesanti ca textura.



Gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..