vineri, 21 ianuarie 2011

Coasta de porc picanta

Ma tot uit la emisiunea de pe Euforia tv...aceea cu negrul (nu in sens peiorativ) care gateste de-ti vine sa-i faci o vizita. Mai mereu face coaste la gratar pe care le pregateste cu foarte multe ingrediente la care nici macar nu m-as fi gandit. Inspirata de emisiune am cumparat si eu o bucata de coasta de porc pe care m-am gandit sa o condimentez cu tot felul de chestii poate poate iese la fel de interesant. Am spalat coasta (ca cine stie prin cate maini o fi trecut) am uscat-o cu servetele si am condimentat-o cu ce vedeti in poza. In borcan este miere.




Am lasat la frigider o zi si ceva cum ne indeamna bucatarul si urmeaza sa o fac la cuptor in staniol cateva ore la foc mediu pana cade carnea de pe os, apoi fara staniol pentru fata.
Urmeaza poza de final.





Iata poza de final...nu e foarte fericita insa a fost delicios. Imi place combinatia de dulce-sarat si o sa repet sigur reteta.
Sfat: mierea "bronzeaza" foarte repede carnea asa ca lasati cuptorul la foc mediu si verificati pana iese o culoare aurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..