joi, 10 februarie 2011

Pui la cuptor - alta metoda

Reteta a fost prezentata intr-o emisiune de televiziune din America ca fiind secretul care face puiul la cuptor sa iasa perfect. Desi nu am fost dezamagita niciodata de vreo alta reteta de pui la cuptor mi-am zis sa o incerc si pe asta sa vad ce mare descoperire o fi. Apoi mi-am amintit ca americanii in general mananca semipreparate si poate de asta e un mare mister cum iese un pui perfect la cuptor.
Asadar...puiul spalat si uscat cu un servetel se da cu sare si piper peste tot, se unge cu cateva linguri de ulei de masline si se introduce o lamaie intreaga in interior intepata cu o furculita pe alocuri. Se leaga picioarele si se introduce la cuptor vreo doua ore (in functie de marimea puiului). Cam asta-i tot. A iesit bun iar metoda de pregatire este simpla si dureaza putin.
Pont: in loc de piper negru macinat striviti cateva boabe de piper...va fi mult mai aromat.


2 comentarii:

gastronomy and others..