miercuri, 7 octombrie 2009

Pangasius si ardei copti

Avem nevoie de: file de peste, ardei grasi, maioneza, rosii, patrunjel si lamaie.
Eu am luat peste pangasius, mi se pare foarte bun, desi se spune ca e ceva in neregula cu el... Cel mai bine il lasati la decongelat cu cateva ore inainte de a-l gati, intr-o sita, cu putina sare, apoi daca doriti il condimentati putin.


Coacem ardeii...


Sa nu se lipeasca de gratar, dam pestele cu un strat subtire de ulei, apoi sare si pier dupa preferinte


Dupa ce am curatat ardeii, se desfac in fasii si ii amestecam cu o maioneza de casa in care am adaugat putin usturoi pisat si mult patrunjel proaspat. Eu am mai adaugat si cateva cubulete de rosii asa...sa dea mai bine. Dupa ce asezam frumos in farfurie,stropim pestele cu lamaie din belsug si...sa aveti pofta.


Detaliu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..