miercuri, 14 octombrie 2009

Racituri sau...... curcan in aspic?

Revin cu ideea ca fiecare face mancare cum a vazut la mama acasa sau mai descopera pe parcurs. Eu o fac asa: fierb carnea de curcan impreuna cu un buturel de porc cat mai slab (adica...doar carne si sorici), adaug doi cartofi, un morcov, o ceapa si un ardei gras. Toate acestea se fierb pana cade carnea de pe os, cu sare. Se lasa apoi putin la racit , timp in care zdrobim cativa catei de usturoi, in functie de preferinte, adica mai multi sau mai putini. Dupa ce s-a racit compozitia, se desprinde carnea de pe os, si se aseaza in farfurii, peste care se adauga zeama trasa printr-un tifon.


Daca vrem sa aiba un aspect mai frumos, asezam pe fundul vasului ceva colorat si bineinteles comestibil. Am mai vazut eu tort ornat cu flori de plastic. Poftim??? Aici am avut morcov si patrunjel proaspat. Se poate si cu ardei gras rosu sau ce va mai vine prin minte. Ca un pont, pentru a iesi mai limpede, "plimbam" un servetel de hartie prin zeama pentru ca acesta sa absoarba din grasime.


Am ornat dupa chef si imaginatie de moment.



A fost buna...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..