joi, 15 octombrie 2009

Pastrama de oaie

Inspirata de sarbatorile din orasul meu, mi s-a facut pofta de o pastrama de oaie insa am preferat sa o fac eu decat sa mananc nu stiu ce cal la 6 lei suta de grame. Asadar am purces in supermarket si am luat o caserola cu carne cruda de oaie, conopida, ceva condimente pentru oaie, smantana si usturoi. Vinul il aveam acasa.



Conopida se desface in buchetele, se prajeste in ulei foarte incins pana devine aurie si apoi se aseaza peste cateva servetele sa mai absoarba din ulei. Peste conopida, am adaugat un sos facut asa: smantana (se poate si cu iaurt gras), usturoi pisat, boia, pasta de ardei iute (daca nu aveti, merge piper sau altceva iute) si patrunjel proaspat. Conopida pregatita asa, merge foarte bine si stropita cu zeama de lamaie.




Oaia nu e crescuta in curtea mea ca nu am. Dupa cum am spus, am cumparat carnea din supermarket si am condimentat-o cum am dorit. Adica vin rosu, putin ulei, sare, piper, boia, o pasta de ardei foarte iute, cimbru si un condiment special pentru oaie. Gata "parfumata", oaia se da la cutor pana e gata.




Mai buna decat cumparata din oras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..