duminică, 29 noiembrie 2009

Bomboane Bounty

Ii multumesc Mayei pentru aceasta idee excelenta. Eu nu prea fac dulciuri insa la ea in poze aratau pur si simplu spectaculos, asa ca am incercat si eu.
Pentru aproximativ 80 de bomboane, aveti nevoie de: 250 g cocos fulgi, 250 g unt, 100 ml smantana, 100 g zahar pudra, putina sare, esente, ciocolata menaj alba si neagra.
Daca vreti sa iasa mai multe, dublati cantitatile.



Asadar...untul se topeste la bain marie.



Cand s-a topit untul, se adauga smantana apoi zaharul pudra si putina sare.



Se incorporeaza fulgii de cocos pana se obtine o compozitie suficient de tare cat sa se poata forma in mana bomboanele, apoi esenta. Eu nu am gasit esenta de migdale asa ca am inlocuit cu esenta de vanile si lamaie. Iese la fel de bun.



Am modificat putin reteta si am adaugat in plus nuci macinate si lapte praf.



Se formeaza din compozitie mici bile in mijlocul carora introducem alune sau nuci coapte.



Si se formeaza una cate una. Trebuie doar putina rabdare.



Apoi se introduce fiecare in ciocolata neagra topita tot la bain marie si se stropeste cu cea alba, si invers. Am mai avut niste bombonele mici care le-am folosit pentru un aspect frumos. Nu au iesit perfecte insa data viitore o sa iasa mai bine.



Sunt delicioase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..