luni, 2 noiembrie 2009

Idei...

Cateodata ai chef sa mananci ceva bun si esti in pana de idei. Iata cateva..o sa mai adaug.
Pe un platou am asezat ca in poza urmatoarele: morcov "baby" caramelizat (doua linguri de zahar se topesc in tigaie, se sting cu putin vin ab, apoi se adauga morcovii; se lasa pana scade vinul si se caramelizeaza morcovii), ton stropit cu zeama de lamaie, rosii cherry condimentate si date la cuptor 5-6 minute, ardei gras crud taiat julien si fasole verde cu putin usturoi. Toate astea pe un pat de salata verde. Ceva verdeata deasupra.



Isi mai aduce cineva aminte de mamaliguta pe plita?
Eu am taiat felii subtiri mamaliguta rece si am lasat-o pe gratar pana s-a copt. Am mancat-o cu pastrama facuta in acelasi fel. Langa ele merge cel mai bine un pahar de vin rece ca gheata, rosu, de la tara.




Frigaruile merg oricand, mie personal imi place sa le fac din legume mai mult, adica ceapa, ciuperci, rosii, ardei gras si daca am, porumb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..