duminică, 30 ianuarie 2011

Mancare chinezeasca

Prietena mea  LopFras are un talent deosebit la gatit mancare chinezeasca, tot ce face este delicios mai ales ca retetele le inventeaza pe loc. M-a invitat intr-o zi la un wok cu bunatati si mi-a placut atat de mult  incat atunci cand am ajuns acasa m-am hotarat sa fac si eu ceva asemanator.
Se gaseste de cumparat la Kaufland un plic "Fix China" care face practic toata treaba...trebuie doar putina carne prajita simplu in foarte putin ulei (pui, porc sau vita) peste care se adauga continutul plicului cu apa rece (metoda este descrisa pe plic). Cand este gata amestecul, se lasa deoparte.
Intre timp am fiert orezul in apa condimentata cam 15 min. sau cat scrie pe cutie apoi l-am prajit intr-o tigaie teflonata fara ulei si am lasat  la foc mare pana se deshidrateaza iar boabele se separa complet. Peste orez am adaugat apoi o punga de legume chinezesti si le-am facut impreuna la foc mare doua-trei minute cu sos de soia si putin praf de ghimber.
Daca doriti se pot amesteca toate ingredientele in wok dar fara foc sau le puteti servi separat ca in poza. Pofta buna.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..