duminică, 30 ianuarie 2011

Pui cu ciuperci

Se poate folosi orice fel de carne ba chiar cred ca ar fi mai bun cu porc.
Carnea se prajeste separat si se adauga in tigaie aproape de final. Am folosit o punga de ciuperci congelate care au fost foarte bune, le prefer celor din borcan care imi dau senzatia ca stau in formol...parerea mea:)
Cum spuneam am calit ciupercile in putin ulei de masline iar cand au fost gata am adaugat si un ardei gras rosu pe care l-am mai lasat un minut fara insa sa se inmoaie. Peste ciuperci si ardei am adaugat carnea si 400 ml de smantana si am lasat la fiert la foc mic aproximativ 7-8 minute. Nu am mai povestit de sare si piper ca fara ele nu se poate, nu?




Sfatul meu este sa folositi smantana cumparata din piata de la tarani pentru ca este mai fina ca sa nu mai spun ca e mai sanatoasa. Asta din comert nu se leaga asa de bine iar rezultatul nu este tocmai spectaculos.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..